top of page

Tinuturi polare. Antarctica (4)


Activitatile postate acum le-am facut anul trecut in ianuarie, dar atunci nu m-am organizat bine și prin urmare nu am avut timp să le prezint pe blog. Sper să vă fie folositoare acum.

Tot atunci in ianuarie am mai studiat despre Arctica, dar despre lectia aceea voi scrie intr-un alt articol.

Primul articol despre Antarctica si pinguini este aici, al doilea aici, al treilea aici.

1. Pinguin din rola de carton

Pe atunci eu decupasem partile corpului, iar ea le lipise pe rola. Sugestia de activitate era dintr-o carte al cărui titlul nu-l mai știu.

2. Lectura cărții Ținutul fulgilor de nea

Am recitit informatii despre cum își ingrijesc ouăle și puii, după care am facut un joc de rol: am rulat șosetele și am făcut un ou, pe care Ecaterina s-a străduit să-l păstreze pe picioare în timp ce mergea. Foarte greu lucru, am încercat și eu!


3. Lectura cărții The bird atlas

Ne-am axat în special pe păsările din Antarctica.

4. Planșe de numărat cu pinguini și peștișori

Nu mai gasesc sursa celor din poze, dar aici este o alta sursă: Preschool activities nook.



5. Colaj pinguin

Materiale folosite:


- hârtie gumată portocalie

- vată

- lipici

- foarfece

- planșă pinguin de la Glued to my crafts blog


6. Scriere

a) Trasarea literei p pe cartonașul abraziv din Kitul Montessori Descopăr literele de tipar

b) Trasarea literei p în tăvița cu nisip

c) Trasarea literi p cu carioca lavabilă în carnetelul Alphabeth Formation Rhymes

d) Labirint în foma literei P de la Homeschool Creations

e) Trasarea literei p în cartea Wipe and clean. Letters to copy

f) Trasarea literi p la tablă

g) Scrierea cu ștampile cu litere (setul e luat din Lidl cu 14 lei)

h) Formare de cuvinte cu litere de lemn și mărgele cu litere

i) Formare de cuvinte cu litere magnetice (setul Alfabetar contine tablita alba si litere magnetice)


Astea sunt ultimele activităti pe tematica pinguini făcute anul trecut.

Tot atunci am continuat cu studiul zonei polare din nord, cercul Arctic. Despre asta voi scrie zilele acestea.

bottom of page