top of page

Studiul continentelor. Europa (2). Lecțiile


În postarea de aici am scris despre ce conțin rafturile noastre și unde puteți găsi voi materialele.

1) Țările europene - identificare pe hartă

Am început cu puzzle-ul Europei, doar ca simplă joacă de potrivire. Îl aveam de vreo 2-3 ani, îl cunoștea și făcea cu ușurință. Așa că m-am gândit să complicăm puțin activitatea și, după ce l-a finalizat, i-am oferit plicul cu țările europene sub formă de cartonașe. A luat fiecare cartonaș în parte și a identificat pe puzzle-ul de lemn țara de pe cartonaș. În felul acesta a și citit.

2) Limbaj - animalele din Europa

Am folosit alfabetul mobil și covorașul de scris, care este de fapt o pânză albă mai groasă pe care am trasat linii, asemănătoatre cu cele de pe caiet. Am folosit și imaginile din coșulețul cu animale din Europa.

Alfabetul nostru mobil nu are diacritice, așa că Ecaterina improvizează folosind pentru Ă și  punctele de la i și j.

3. Puzzle-uri 3D - clădiri din Europa

Cât E. a lucrat la puzzle-urile 3D, I. a lucrat la un puzzle obisnuit cu harta României.

4. Plante din Europa - cartonașe

E. a citit numele plantelor din Europa, după care și-a ales să coloreze lalelele din cartea Grădina Botanică din Kew. Carte de colorat. Cât ea a colorat, eu i-am citit din cartea Legendele florilor: legenda trandafirului, a lalelei și a bujorului.

5. Obiective turistice din Europa

Cartonase și figurine Safari - activitate de asociere. De data asta, I. a lucrat.

Cartonașele cu plantele din Europa, instrumentele muzicale din Europa și obiectivele turistice din Europa sunt descărcate de aici.

bottom of page