top of page

Masa pentru hranit pasarelele


Luni

15 octombrie 2018

Ecaterina 4 ani si 11 luni

Iustin 3 ani

Ziua de luni trebuia sa fie una dedicata numerelor, dar am petrecut-o in cea mai mare parte modeland din argila polimerica numerele de la 11 la 20, asa ca tati a intrat oficial in rolul de educator acasa si le-a propus copiilor sa construiasca o masuta de lemn/casuta pentru hranit pasarelele. Tati de mult se tot gandea sa faca si el activitati practice cu copii, activitati legate de casa, tamplarie si outdoor.


Eu m-am bucurat enorm ca a facut asta dintr-o sumedenie de motive:


- copii petrec timp de calitate cu el, in special Iustin pare sa prefere activitatile cu tati, reactioneaza cu entuziasm cand tati face activitati cu el

- tati acopera si domenii practice de viata, cum ar fi tamplaria, la care eu nu ma pricep

- se inmultesc adultii de la care copii invata diferite lucruri

- am timp sa pregatesc in tihna planificarea pentru celelalte zile


Tati a pregatit materialele din timp, a taiat scandurile de lemn si o placa de parchet pentru acoperis si i-a chemat cand masuta cu acoperis/casuta a trebuit asamblata.

Ei au batut cuiele, iar tati tinea materialele pentru ei ca sa nu se miste.

Nu am cumparat nimic, avea o gramada de bucati de lemn in sopron ramase de la scara de lemn interioara pe care am facut-o vara aceasta.







Iustin masura! Ii place grozav sa se joace cu ruleta. Ecaterina folosea surubelnita pentru suruburile care tineau acoperisul.

Asta a iesit din mainile lui tati si ale murdareilor mei!

Mie imi place mult, imi place mai ales ca au lucrat cu tati.

Am facut si un amestec de quimoa si alte 3 tipuri de seminte si cereale si le-au asezat in casuta pentru pasarele. Casuta e asezata in dreapta ferestrei de la sufragerie, asa ca la iarna va fi grozav cand vom sta la fereastra sa vedem pitigoii care vin sa manance.

Later edit: Acum e 2 noiembrie si semintele au ramas neatinse, din pacate. Speram ca la iarna sa vina totusi ceva pasarele sa le manance.

bottom of page