top of page

Introducere în Geografie. Litera G/g

În luna august, înainte de a știi că planurile noastre se vor schimba, am pregătit o planificare, cu care socoteam eu că voi începe activitatea în septembrie cu Ecaterina.

Am pregătit-o pe zile, am inclus descrierile, am lucrat la ea peste 2 săptămâni pentru a fi cât mai detaliată. Începusem eu cu Geografia, dar când am verificat manualul Montessori de Geografie, am văzut că nu începusem cu începutul și mă temeam că, dacă voi omite ceva, cunoștiințele și înțelegerea ei vor fi știrbite într-un fel, așa că mi-am zis să revin la început.

În parte am lucrat pe planificarea făcută de mine, dar nu am făcut decât vreo câteva poze. Îmi doresc să fi făcut mai multe poze, poate unele idei ar fi mai clare după poze, dar am să includ poze de pe internet cu ideile acestea.

Sper să vă fie de folos!

bottom of page