top of page

Pești - vizită la PetShop și Vivarium

În prima săptămână când am învățat despre pești, i-am promis Ecaterinei că o voi duce să vadă și peștii vii; variante multe nu avem la noi în oraș: un petshop și un magazin cu pește viu (care între timp s-a desființat).

Fiindcă nu reușesc să fiu bine organizată și să țin evidența lucrurilor pe care le facem, am uitat să includ în postarea primei săptămâni și vizita la petshop unde am putut vedea câțiva pești tropicali de râu și baltă.

Am avut o săptămâna de vacanță și am suspendat activitățile, dar ne-am bucurat de bunici, verișori, străbunici,mătuși, animale și de câteva vizite la muzee.

Am mers cu toții la Vivarium (un fel de muzeu cu animale vii) în cadru Muzeului Zoologic din Cluj-Napoca.

Eu m-am bucurat foarte mult că am avut ocazia să vedem iar pești, așa ca o completare la tematica de studiu.

Îmi pare rău că pozele nu sunt foarte clare.

La Vivarium puteți vedea și reptile (șerpi boa, broaște teștoase, iguane, cameleon), amfibieni și păsări.

Astăzi pregătim alte activități despre animale marine, pe care sper să le pot posta diseară sau mâine.

bottom of page