top of page

Timpul (1) Zilele săptămânii

Pentru predarea noțiunilor legate de timp (history) folosim ca ghid de lucru Albumul History, un manual Montessori pentru profesori/părinți.

Prima parte a manualului se poate descărca gratis de aici.

Noi am făcut primele lecții din manual, însă nu le-am folotografiat. Am început cu fotografierea lecțiilor doar de la predarea zilelor săptămânii.

Pentru zilele săptămânii și povestea numelor lor am căutat multă vreme materiale printabile gratis de descărcat, dar nu am găsit nimic, așa că am hotărât să mi le fac singură și mi-a luat ceva timp să fac asta.


Ce am făcut și folosit: - cartonașe în 3 părți zilele săptămânii: card de control cu imagine si denumire (pe spate etimologia denumirii) card cu imagine, eticheta cu denumirea; - booklet cu imagini si povestea denumirilor lor.


(Booklet Zilele săptămânii și povestea lor)

Dacă le doriți, le puteți descărca de aici.

Am continuat și pe scrierea numelor săptămânii, lucrând mai întâi pe tăblița cu litere de mână luate de la Ingenio Joc/Play, apoi pe tabla albă.

Tot aici am discutat și de modul cum se grupează zilele într-o săptămână. Aici vedeți exemplificată lecția referitoare la gruparea zilelor în săptămâni.


bottom of page